Februari

3 maart 2018 - Fort Worth, Texas, Verenigde Staten

Eindelijk heb ik weer een nieuwe telefoon!! Ik kan nu gelukkig weer goede kwaliteit foto’s maken en heb genoeg ruimte voor al mijn foto’s en videos!!

Februari is inmiddels alweer voorbij… Het begint alweer warmer te worden, de hele week al 20 graden, heerlijk!! Deze maand natuurlijk ook weer allemaal leuke dingen gedaan, valentijnsdag, Floor’s verjaardag, mijn verjaardag, de musical.

In het begin van Februari gingen we met z'n drieën naar Dalas. We liepen lekker rond door downtown, naar wat winkeltjes gegaan en naar het museum van John F Kennedy. Het museum ging JFK en hoe hij is neergeschoten, vanuit waar en waarom. Het gebouw van het museum zelf was oorspronkelijk het gebouw waarvanuit de president is neergeschoten. Je kon vanuit het raam precies zien waar hij was neergeschoten en waar de moordenaar precies zat. Ik vond het heel interessant om te zien. Je kon nog op de plek zelf staan waar hij was neergeschoten. Na het museum hadden we heerlijk gegeten bij Spaghetti Warehouse. Lekker pasta gegeten met heerlijke limonade, en een leuke foto gemaakt. Na lekker vol van het eten, gingen we naar een plek waar Maiju en ik heel graag heen wilde: Carlo's Bakery! Carlo's Bakery is een bekende bakkerij van een programma waar een bakker met zijn familie de coolste taarten ooit maakt. We kijken altijd vaak samen het programma, en het was heel tof om zijn bakkerij in het echt te zien. Natuurlijk kochten we er een lekker taartje...

17 februari hadden we Winter Formal op school. Het is net zoiets als homecoming, gewoon een schoolfeest met muziek en een mooie jurk. Ik had een zwarte jurk aangedaan en mijn hakken, maar op school aangekomen was er eerlijk gezegd niet zoveel aan. Er waren niet zoveel mensen en de muziek was matig. Maiju en ik hebben wel nog even gedanst, maar naar een uurtje gingen we alweer naar huis. Maar gelukkig zagen we er mooi uit!

Het was heel gek om niet bij Floor haar verjaardag te zijn. Gelukkig kon ik haar wel even bellen en had ik een ballon met foto’s van ons erop naar haar toegestuurd. Ik mis haar wel hoor…

Mijn eigen verjaardag was echt super!! Toen ik wakker werd had ik al superveel berichtjes uit Nederland van mensen die me feliciteerde, En tijdens mijn ontbijt ging mijn telefoon ineens af: Papa wil facetten. Nou gezellig dacht ik. Toen ik opnam zaten Papa en Mama daar vol slingers en toeters, met de gitaar Happy Birthday te zingen!! Hele leuke verassing, en voelde toch een beetje als thuis. Op school kreeg ik heel veel “Happy Birthday Sasha!” toegeroepen. Ik kreeg Donuts en taart, en na school bleef ik met Maiju op school voor de musical. (daar vertel ik zo wel over) We aten lekker mcdonalds op school en ik kreeg bloemen van een aantal mensen. Toen ik thuis kwam, had Kay 3 grote ballonnen aan de trap hangen met een heerlijk chocolade taartje voor mij alleen. Echt een superdag gehad!! Eigenlijk had ik een beetje een verjaarweekend, want de volgende dag had ik weer een show. Weer kreeg ik taart en een cadeautje, en volgende dag zouden Kay, Maiju en ik naar een shopping mal gaan en uit eten om mijn echte verjaardag te vieren. Na een lange dag shoppen besloten we lekker te eten in het Rainforest cafe! Natuurlijk koos ik voor een lekkere steak… En dan nu ben ik eindelijk 18!!

In december had ik auditie gedaan voor de musical “Little Shop of Horrors”. Een heel gek maar leuk verhaal. Ook al was de cast een stuk jonger dan mij, hebben we de aantal weken dat we elke dag na school moesten oefenen, een geweldig gezellige tijd gehad. Ik moest 2 solo’s zingen, en lekker dansen met wat meiden op de liedjes. We hadden in totaal 3 shows, en ik vond het geweldig!! Dat gevoel als het is afgelopen en je buigt voor het publiek dat uitbundigt juicht, heerlijk!! Maiju is bij elke show komen kijken. Van tevoren deed ze mijn make up en tijdens de show was ze hard aan het klappen. Ze vond het jammer dat er niet nog een show was en heeft alle liedjes nu ook in haar hoofd…

Het blog is deze keer helaas niet zo lang. Volgende week is de laatse schoolweek en dan hebben we spring break! We gaan naar Galveston, een plaatsje bij Houston, met een hotel recht tegenover het strand! We hebben er superveel zin in, en daarna zal ik zeker weer een blog posten!

Tot over 3 maanden weer, in Nederland!

1. Ria Koreman:
    4 maart 2018
    Wat een feest om dit te lezen. Terwijl het hier nog steeds zo koud is en bij jullie zo lekker warm. Wat zal je bruin zijn als je terug komt. Nog even dan komt paps en mams naar je toe. Dus ga nog heerlijk genieten van alles, want nu gaat het heel hard schat. Doe de groetjes daar en een dikke knuffel van ons, we houden van je. Xxx
  2. Marco:
    4 maart 2018
    SUper lieverd. Maar je mag wel wat eerder met je blog komen hoor. We zijn allemaal natuurlijk super benieuwd naar je verhalen. Oh ja, ik miste het verhaal van ons toezingen vanuit hier op je verjaardag. EN we hadden ons juist zo gezellig opgelost voor je :)
    DAg liefie x
  3. Elske:
    6 maart 2018
    Ha Sassie, dat leek met nog het moeilijkste voor je: jarig zijn (18 worden) zonder mij!!! Maar je had je nog nooit zo jarig gevoeld appte je later, gelukkig! Kan me voorstellen met al die toezingers en met applaus op een podium waarbij je je dan inbeeld dat het voor jou alleen is.. geweldig dat dat net samen viel hoor. Dat eten is nog wel een dingetje he, maar zag van de week op een foto dat je een riempje bent gaan dragen dus het wordt er allemaal nog afgelopen als de bus weer eens niet komt, of toch wel, of nee niet..en door het hollen achter de paarden aan met je lasso.. Heb nog twee dingen op mn wensenlijstje voor je: Billybobs en een avondje linedance, die twee gaan ook samen dus go go go voor het te laat is. En anders ga ik dat straks met je doen als ik er ben, en die indruk wil je daar vast niet achter laten hahaha xxx mamsk